środa, 29 października 2008

22.10.08 Jesli Bog jest....



Ciagle spotaknia i tak dzis po wszystkich stalych obowiazkach (oratoriach) byly dwa spotkania organizacyjne jedno przed kolacja i drugie po kolacji, ogolnie sciagnelam do pokoju po 23. Potrzebne sa te spotkania, lecz przyznam sie nie wszystko rozumiem:) Ale dostrzegam, ze z kazdym dniem idzie mi coraz lepiej. Mam fajnych nauczycieli, ktorzy nie rozumieja tego, ze seniorita moze ich nie rozumiec, tlumacza az zrozumiem, albo mowia roznie np. ja troche sie bawie i udaje ze niepotrfie wymowic „r”, pewien chopiec siedzial i tlumaczyl mi na roznych przykladach, a ja wciaz nie moge wymowic, wkoncu mowi „defecto muy grande” (ubytek bardzo duzy) ja w smiech, chlopiec nie wie co ma powiedziec, bo innych rzeczy nie rozumiem, a to od razu zrozumialam i troche mu glupio, ze tak do mnie powiedzial. Oni sie ciesza, ze moga mnie uczyc i przytym niezle bawic.

Dzis bibloteke na chwile zamienilismi w Matrixa, razem z innymi, z kolega zaczelismi udawac sceny z filmu, a zaczelo sie od tego, ze tlumaczyl mi z dziewczyna jak nazywa sie takie uderzenie z plaskacza chlopaka, najlepiej wytlumaczyc pokazujac, wiec jak zaczelismy odgrywac scenki to przeszlo i do Matrixa.

Ale zeby nie bylo tu sie pracuje i w tym wszystkim dobrze bawi:)

Pewna osoba pokazala mi unikatowa ksiazke w bibliotece, a mianowicie zbior roznych dziel Adama Mickiewicza w jezyku hiszpanskim, ciekawe, postaram sie ja przeczytac ze zrozumieniem:)

Pozdrawiam Was, i ide spac.

Nie martwcie sie ze nie jestescie tu w Peru, tu wlasciwie jest nudno, to tylko ja tak barwnie opisuje:) te slowa dla tych, ktorym robi sie troche zal i smutno. Lubie Was, jestescie fajni i nie trzeba byc nie wiadomo kim, tylko czlowiekiem:)

Ps. Poznalam dzis pare slow w jezyku qechula, jeden brat zna ten jezyk chodze i mecze go, zeby pozyczyl mi slownik, ale oczywiscie wszystko w swoim czasie, hiszpanski, pozniej qechula jesli starczy czasu:)

Z Bogiem
I pamietajcie pewnie to wiecie, ale „Jesli Bog jest na pierwszym miejscu wszystko jest na wlasciwym miejscu” to wzgledem slowka wieczornego dla Was:) po salezjansku.

Brak komentarzy: